Thursday, December 1, 2011

Yılbaşı Libidosu...Bir Nevi Wishlist

“Your dresses should be tight enough to show you’re a woman and loose enough to show you’re a lady.” Edith Head
Yeni yıl akşamı ana haber bültenlerinde yayınlanacak olan Milli Piyango kuyruklarından manzaralardan, kasaplardaki hindiler, tavuklar ve marketlerdeki meze fiyatlarının ne kadar da arttığı gerçeği ile karşılaştığımız o kutsal ana kadar süren 1 aylık heyecan çilemiz başlamıştır Hayırlı Uğurlu Olsun....

Zira benim yılbaşı heyecanım, yılbaşı gecesi ana haberlerde bağlantı kurulan, soğuktan burnu donmuş, akşama çılgın planlar yapmış ama sevdiceğine yetişemeyeceğini çoktan anlamış acemi muhabirin gözündeki hayal kırıklığını görene kadardır ve o an biter gider... belki de ben çoktan bir şişe şarap devirdiğim için pek bi içlenirim o milli piyango kuyruklarında telef olmuş yurdum insanın haline ki o anda da yeni yıla dair umutlarım tükeniverir hızlıca...
Madem yeni yıl umutları, dilekleri, istekleri, arzuları, sevgileri, aşkları, bir gecede olacak, kavgaları, dertleri, tasaları bir gecede bitecek gidecek sanacağız, ben de bütüüüünn büyük dilekleri bir seferde bir listeye sığdırmak yerine yeni yıl gecesine özel detayların içerisinde bütün bir ay boyunca paylaşayım istedim...Ve esas kızımız olan elbiseler için alternatifler düşünerek, yeni yıl gecesine hazırlıkları resmiii olarak başlatıyorum efendim...

Bir nevi wish list olsun bir nevi sindire sindire dilemek olsun benimki de bu yıl...


Burçe Bekrek fall 2011

2 comments:

Aysegul Uluc said...

EN BASTAKI SOZE BA-YIL-DIM

http://stylishtimes.blogspot.com

aysegul in ny said...

:)) her listeye bir söz gelecek bir ay boyunca umarım seversin hepsini :)

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails