Friday, July 1, 2011

Vaannsss Geldi Vaaanns...

Vans Türkiye'ye ayak bastı... Geçen hafta lansmanını yaptık bir dolu şey yaşadık

Etkinliğin ilk sürprizi kenarda bir masada misafirlerin karikatürlerini yapan ..... ile Vans markasının sokak kültürüne göndermeler yaptık...
Tatile gitmeden önce, hatta tam anlamıyla uçağa binmeden önce bana sürpriz yapan canım Niceboy'um pozunu verdi ve
Vans aşkıyla Bodrum semalarına süzüldü :)
Veeeeee bisiklleettttt:) Cihangir WhiteMill Cafe'de gerçekleşen etkinlik aynı zamanda Lee'ye de ev sahipliği yaptı. Vans'in Türkiye'ye ilk ayak basışı olduğundan ilgi muhteşem ayakkabılardaydı ama Lee kış sezonu da ayrıca incelemeye değerdi bence... Beraberinde Lee'nin katlanır, açılır, kapanır bin türlü şekle giren bisikleti gün boyunca merdivenlerin başında misafirleri karşılayan ilk şey oldu. Bisiklet ona sahip olacak süper Lee sever bir blogger bekliyor bakalım kimin olacak :) Sabah Gazetesi moda ve alışveriş yazarı Tülin Kermen'in kartlarına bayılldıımmmm :) 10 renk yaptırmış özel tasarlamış ve klasik kart al hop cüzdana yapılamıyor. Rengarenk kartlardan renk seçiyorsunuz ve o kartı asla kaybetmiyorsunuz süper fikir :)

Vee son sürrrpprriiiizzzz :)) Dövme çekilişi... Dövme yaptıracağız dediğimde kimse inanmadı bana ama Oben Budak talihliyi belirledi sonra da gerçeeekk hem de en güzelinden bir dövme yaptırdık :)

Dövmeler yapılırken bu arada AfterParty başladı... Genç yetenek Emir Yargın ve Dj Onor Bombom şarap rehavetine kapılan herkesi geceyarısına kadar baaaayaa coşturdu süper eğlendik gerisini hatırlamıyorum fotoğrafta yok doğal olarak:) hayal edin valla yada bir daha ki etkinliğe siz de gelin beraber hatırlamayalım bazı yerleri :))
Bugün Wrangler için TünelHouse Cafe'de olacağız... Oradan oraya sürpriz yapa yapa beraber eğlenelim, vakit geçirelim bol bol yiyelim bol bol içelim arada da dedikodu yapalım diye sürekli toplanır olduk... Ben de orada olacağım bakalım bu defa kimler kimler neler yapacak beklerim efendim :)

5 comments:

tuuced said...

ne guzeldı ne guzeldı emegınıze saglık aysegul :)

Elif UYSAL said...

Süper geçmiş organizasyon!Ankara'da yaşadığıma bir kez daha pişman etti beni bu post:)Çok özledim seni ve İstanbul'uuuuu:))))))

Stil Direktoru said...

Durumlar yüzünden gelemedim malum sen olunca hep gelirdim işin içinde... çok güzel geçmiş tebrikler tatlım

madammoda said...

Yine süper etkinlik sankim, en çok da sürpriz dövme olayına bayıldım ;))
Kahrol ANkara'da olmak :((

LaraBuyuktetik said...

İşim vardı gelemedim canım. Keşke yanınızda olsaydım. Bir daha ki lansmana söz! =)))

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails