Sunday, April 17, 2011

İtalya'dan Babam Geldi...

İtalya'dan babam geldi evde bir bayram havası.... ama canım babacığım gelirken yanında çıtır kıtır iki üç İtalyan yakışıklısı getirmeyi unutsa da (-ki kendisine bu isteğimi bizzat ilettim) yine de sağolsun eli boş dönmemiş... :)

Bu saatleri belki bilen biliyordur ama ben ilk defa duydum zira saat dünyasına biraz uzak kaldığım gerçeğiyle de böylece yüzleşmiş oldum. Ve babam sayesinde de böylece tanışmış oldum...

Saat ve tasarım denilince akla ilk gelen markalardan biri olan O'clock saatlerden babacığğımmm iki tane saat kapmış getirmiş. Aslında çarşıdan aldım bir tane eve geldim iki tane cinsinden olan süper konserve saatlermiş bunlar : )) Tasarım ülkesi İtalya'dan da sıradan birşeylerin çıkması beklenemezdi herhalde bu saatlerde kuş kadar hafif, süper yumuşak plastik veee kordonu değişen cinsten. Kadranı çıkıyor ve yanında gelen diğer kordona takılıyor. Çok mu değişik aslında değil ama renkler birbirinden canlı, birbirinden neon ve heyecanlı... Beni de baştan çıkaran renkleri oldu zaten hangisini seçeceğini bilemiyor insan iyi ki babam seçmiş ben kesin 3-5 kutu alıverirdim çaktırmadan..
Daha fazla bilgi ve bütün renk seçenekleri için tık tık....
Konserve kutusundan çıkan ve aynen bir konserve gibi açılan saatlerin kutularından bana bir beyaz ve süper neon bir pembe çıktı... Babamın bu seçimleri yaptığını gördükten sonra aklıma gelen ilk soru bu adam gizli gizli blog mu okuyor oldu yada bir iki İtalyan çıtırına saat sorma bahanesiyle bir güzel fikir aldı bilemedim valla günahı boynuna :)) ama süperrreella seçimler yapmış vee aşağıdaki t-shirt ile birlikte hediye kotamı doldurmuş....
Geriye kalan fotoğraflar ise Milano ve İsviçre'den kalmış... gezdikleri gördükleri yanlarına kalmış tasarım hediyeler de bizim olmuş... Teşekkürler Babaaccımmmmmm :)

6 comments:

Unknown said...

Saatler harikaymış konserve içinde olmaları çok esprili, renkleri de bu senenin color block trendine süper uygun:) güle güle kullan Ayşegül...

Blogumuza da bekleriz:)
http://betwinus.blogspot.com/

pelininstyle said...

saatler super ben de cok seviyorum.babaciginin secimlerine diyecek yok:) gule gule kullan:)
www.pelininstyle.com

fashion house by zeto said...

Süper şeyler almış gelmiş babacın güzel günlerde kullan canım:) Konserve olayı çok ii düşünülmüş çok beğendim:)

aysegul in ny said...

Teşekkürler kızlar :) ne yapsak biz de getirsek mi buraya satsak mı diye düşünmüyor değilim:))

Aysun Karaalioğlu said...

son fotoğraf harika como gölümü acaba?

aysegul in ny said...

yok isviçre'nin lugano kasabasıymış orası:) cennet gibi dimi babam anlata anlata bitiremiyor :)

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails