Wednesday, February 23, 2011

Pastel Oje Çılgınlığı....

Meğer Pastel'in yeni oje serisinin bir bülteni ve de görselleri varmış ki ben duymadım, görmedim :) İyi ki de görmemişim duymamışım zira günde en az 3 bülten yazan bu zavallı bünyeye blogta yayınlanması için gelen bültenleri yayınlamak resmen eziyet oluyor... O değil elalemin bülteninin üzerinde oynama yapmaya, başlık çıkarmaya falan başlıyorum :)) Neyse sonuç olarak bülten dışı, reklam dışı, tamamen pek kadınca ve de pek gönüllüce Pastel'in yeni koleksiyonuna baaayıldığımı paylaşamadan edemedim....
Pazartesi günü öğlen tatilimi kahve içerek oje almaya ayırdım ve deşarj olmak diye ben buna derim.... Bej rengini bulamadım onun yerine muhteşem bir mavi aldım çok mutluyum hehe ojelendim, renklendim rahatladım. Stresli ofis saatlerine bomba gibi döndüm bu gaz bana bir hafta yeter sanırım...
Bej (No: 22, 73, 75) ve ten renginin sofistike sadeliğini, Mürdümün (No:42, 69) gizemli asaletini, pembe tonlarının (No:61) masumiyetini, şeker pembesinin (No:26) romantizmini, ışıltılı yeşil tonların (No:74) cesaretini Pastel ojeyle ellerinizden kişiliğinize yansıtın...

No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails