Thursday, September 23, 2010

Susmak En İyi Çözüm Şimdi...

Sonbahar geldi...Yıllar sonra ilk defa İstanbul'da Sonbahar...Keyfim de yerine geldi bu arada yeni ev arıyorum ve umuyorum ki en kısa zamanda taşınıyorum bu arada Ayşegül Ev Arıyor adlı yeni bir blog açabilirim ki baya bir macera olacak bu süreç.... Ve çok eğleneceğiz ama bu arada yazmak istediğim herşeyi bu fotoğraflar anlatacak en azından şimdilik... Çünkü susmak en iyi çözüm şimdi...
Fotoğrafların kime ait olduğunu bilmiyorum yıllar önce devinart'tan alıp arşivime yüklemiştim ve bana, mevsimlere, insanlara herşeye sonbahar gelirken dönüşümlü olarak bana eşlik ederler... Fotoğrafların sahibi oralarda biryerdeyse önünde eğiliyorum ve fotolarına binlerce anlam yüklemeye devam ederek burada kullandığım için affıa sığınıyorum...

1 comment:

minikmini said...

fotolara bayıldım,evet bazen sussak bile çevremizdeki bazı şeyler bizden daha iyi anlatabiliyor bazı şeyler,görmesini ve anlamasını bilen için :)

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails