Wednesday, June 9, 2010

"10 Bloggers 10 Followers" Geri Sayım Başladııı

Düğün, dernek, parti, davet, işler herşey yavaş yavaş bitiyor veeee hem benim yüzümden hem de blogger-follower'ların görmek istedikleri blogger listelerini bana hala ulaştırmamış olmasından dolayı süreç düşündüğümden daha uzun sürdü ama kuyuya attığım taşın çıkmasını, çıkarılmasını gerçekten bekleyen arkadaşlar olduğunu gördüm ve çok mutlu oldum....
Bu yüzden ilgilenen, ilgilenemeyen, zaman bulan yada bulamayan herkese şimdilik teşekkür ediyorum ancaaakk ....

Son listelerinizi, isimlerinizi gerçekten takibe değer bulduğunuz, tanımak istediğiniz isimleri ve bloggerları bu hafta sonu Cuma gece yarısına kadar bekliyorum ve son listeye ulaşıyoruz... Yavaş yavaş şekillenmeye başlayan bloggerlar ve followerları ile bağlantıları kurmaya başlasam da tahmin edeceğiniz gibi bu süreç beklenenden daha uzun sürecek gibi görünüyor ancak her hafta bir blogger-follower buluşması ile karşınızda olacağız der sahneyi tekrar sizlere bırakırım bakalım neler olacak hep beraber göreceğiz :)

4 comments:

STİL SAHİBİ BAYANLAR said...

merakla beklediğim bir proje..

mine said...

selam aşağıdaki ece temelkuranın kendine mi ait? ve kurulum aşamasında mı hiç bir bölümüne girilemiyor

aysegul in ny said...

evet canım kendine ait bir site ama bilemiyorum belki yenilenme aşamasındadır çünkü gayet güzel açılıyordu:))

Style Spot said...

Thank you for commenting on my blog :) I am so envious of you living in New York. That must be so incredible! xo

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails