Sunday, April 4, 2010

Hadi Gel Köyümüze Geri Dönelim....

Bir deli kuyuya taş attı bin akıllı çıkaramadı ki bence sebep tamamen birikmiş, çiçekli kumaşların nasıl elden çıkarılacağı ile ilgilidir... Bunun da adı "GardenCollection" olmuş ama bilmezler ki bizim komşu anneler, anneanneler, eve gelen temizlikçi teyzeler bu modayı yıllar önceden yedi bitirdi üzerine su bile içti....



İkinci diyeceğim de şudur ki ben bunları taa ne zaman giyerdim artisliğini yapmaktansa durumun işime gelen tarafının hem sinir bozucu hemde sevindirici kısmının tadını çıkartmaktır...
Zira benim Şalvar!!! desen, kumaş ve modeline yıllardır büyük zaafım vardır hatta dolabım annemin, anneannemin hatta eskiyince bana ver diye kandırdığım komşu kapıcı teyzelerin "basma"larının bozulup, dikilip, biçilen elbise, etek ve şalvarıyla doludur.

Ancak gün bugündür ki dereye mi, tarlaya mı, köye mi derken arkamdan "hadi gel köyümüze geri dönelim" bakışları atan insanların ceplerinden tomar tomar çıkarıp harcadıkları paralara bakıp bıyık altı gülme zamanıdır.... Fotoğrafta ki etek, renkleri ve deseni net görünmüyor ancak annemin 20yıl önce etek, yelek, ceket, meket full takım gül bahçesi gibi aldığı süper zevksiz bir takımın süper parçası olan etek kısmıdır.... Ve ben yıllardır bu eteği her giydiğimde çingenemisin kızım diyenlere annemin zamanında ne güzel bir iş yaptığını anlatırım....

Demek ki neymiş eski hurçlar, valizler, tavan arası, bodrum ne varsa hepsinin zaman bizim zamanımız bebekler diye diye deşilme zamanı gelmiştir :))

3 comments:

nar said...

Ben nasıl severim çiçekli giyinmeyi, evi çiçekli kumaşlarla donatmayı...

Unknown said...

h&m yapınca GardenCollection oluyor evet:) sen bildiğini oku resim cok net gözükmesede uzun etekler parmak arası sandalet birde askılı badi bu yazım için tek hayalim:)

Unknown said...

haha başlığa bayıldım..
açık renk çiçek desenlerini seviyorum bende (:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails