Wednesday, December 23, 2009

Penti'den Mektup Vaaarrrr.....

Penti bir mail göndermiş ki gönüllerimizi, gözlerimizi şenlendirmiş.... Özellikle modabloggerlarına bu tarz maillerin çokça geldiğine eminim ama bana ilk kez geldi hemde moda kategorisinden sahalarda top koşturmuyor olmama rağmen. Kısacası sevindim abartıp gurur bile duydum özellikle de buralarda en çok sıkıntıyı kilotlu çorapların fiyat ve modellerinden çektiğimdenmidir nedir sevdim bu penti işini :))Mailin giriş cümlesi olmasa bu kadar önemsermiydim bilmiyorum ama kişiye özel olması gerçekten çok hoşuma gitti ve Penti demiş ki;

Merhaba AysegülNew York'tan belki biraz Istanbul modasini da yazarsiniz diye düsündük =)
Ben de memnuniyetle ve de elçiye zeval olmaz diyerek sözü Penti'ye bırakıyorum....

2009 bitti gibi. Yeni yıl yeni umutlar yepyeni heyecanlar getirecek (en azından dileğimiz bu yönde). Siz muhtemelen çoktan planları yaptınız, Berlin, Paris, Roma'da değilse ev, parti, restoranda yerleri ayırttınız. Elbette ne giyeceğinize de çoktan karar verdiniz. Peki yılbaşı gecesinin yıldızı olmak için Penti'leriniz hazır mı? Şıkırdamak için Penti Julia ya da Penti Coral, seksi olmak istiyorum derseniz Alegra, Nostalji, Nadia, Stil. Yok yeni yıla renkli girmek kararındaysanız şeker pembe, saks mavisi, fıstık yeşili, bohem mor. Evde rahat bir yılbaşı geçirecekseniz de rahat mı rahat pijamalar ve iç çamaşırları.

Birbirinden renkli çorap, pijama ve iç çamaşırı modelleri için tık tık....

2 comments:

Unknown said...

aysegülcüm ben aldım bile pentilerimi:)

aysegul in ny said...

ben baska alacak yer bulamıyorum zaten normalde de :))

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails