Sunday, December 27, 2009

NoelBaba Ayağıma Geldi....

Yeniyıl hediyem her bayanın dolabında olmazsa olmaz, en klasik, en sade ama en şık olan siyah topuklu ayakkabı oldu bu yıl:))) Hemde en süetinden ve de en yükseğinden....
Herzaman heryerde giyebileceğim süper pumpslarıma görür görmez aşık oldum ama en çokta tabanında ki kadifeyi görünce çığlık atmışım sanırım, olayın şahitlerinden duydum hatırlamıyorum :))
Ve tabii ki NoelAnnem, hem Ankara'dan hem de buradan sanırım heryerden arkadaşım oldu artık Sevgili Melike'ye çooookk teşekkür ederim.... Şimdiye kadar eve gelen en sürpriz ve de en güzel kargo paketlerden biriydi :))

11 comments:

ZET Fashion said...

wowowowowwwwwww inanılmaz!

Sıla Yılmaz said...

süperr.. siyah stiletto böyle olmalı :)

ZET Fashion said...

Tekrar baktımda, müthiş ya:)

aysegul in ny said...

çok teşekkür ederim kızlar beğenmenize çok sevindim valla:))
dün akşam geldi paket ve hala saçmalıyorum ayakkabıya baktıkça b arada hediye olduğu için marka ve fiyat konusuna girmedim ama isteyene detaylar verilir:))

Aicha! said...

Gerçekten süper maş. diyelim de nazar değmesin :) Güle güle kullan !

AiShA said...

Ayakkabı tek kelimeyle müthiş.Güzel günlerde güle güle kullan..

merqure said...

marka fiyat olayını ben istiyorum ya..muhteşemler..topuklu ayakkabım olacaksa böyle olmalı....güle güle kullan...beklemedeyim.

aysegul in ny said...

Aisha: cok tesekkur ederım canım daha ıılerı senın olsun ıns.:)

Merquere: canım blogun yok sanırım onun ıcın maıl adresını bulamadım bana maıl atarsan sevınırım:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş said...

seksiiii!!! çok sevdim:) güzel günlerde giy canım!

Unknown said...

Tipi, topukları falan çok güzel ve kullanışlı, iyi günlerde giy :)

Roselaine said...

çok güzelmiş cidden güle güle giy canım:)

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails