Sunday, December 6, 2009

BrezilyaAteşiyleYananAyşegül

"Once Upon A Time in Rio".....
Out All Night Ankle Boots, Made in Brazil, circa early 1980s....

marked a size 6 1/2 b. (ve hikayemiz buradan sonra başlar)

Hala evlenecek bir adam olmasada ufukta, ben düğünümde giyeceğim ayakkabılarımı buldum ... Diyemedim bile kalan numaraya bak ayağımın yarısını bile almaz veee demek ki neymiş ayağıma göre bile bir ayakkabı yoksa bu kızın düğünü için burda daha da iki cihan bir araya gelse evlenmem ben artık..... Hayatımda ilk defa heves bile etmiştim şu düğün dernek işlerine o bile kursağımda kaldı beee.... Sizce de mükemmel değiller mi? Ve sizce de sadece bu ayakkabı için bile evlenilmez mi:)) Abarttım tamam ama sanırım çok uzun zamandır bir ayakkabıya bu kadar vurulmamıştım, birden elim ayağım birbirine dolaştı:(
Bu asil bebekler 80'lerin başından kalma bir brezilya yapımı... Bunun gibi ayakkabılar ve bakmaya doyamayacağınız bir sürü vintage elbise için satıcının etsy.com'da ki adresine yada kişisel bloguna 13bees' den ulaşabilirsiniz....


P.S:
etsy.com'u ben yeni keşfettim ama tüm vintage bölümünü ziyaret etmenizi şiddetle tavsiye ederim... Satıcıların çoğu uluslararası çalışıyor ve birden fazla ürün alındığında ödemeniz gereken kargo ücreti nerdeyse Amerika içinden yaptığınız alışverişlerin kargosuyla aynı fiyata geliyor... Hatta ben döndüğümde benimle buralardan toplu alışveriş yapacak olan varsa beri gelsin:))

1 comment:

Stil Direktoru said...

Haklısın canım ah keşke evlenirken bunu görseydim

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails