Friday, December 25, 2009

2005 AOLCityGuide NYC BestBurger

NewYorkBurger Co. tesadüf eseri bulduğum bir mekan oldu yine herzaman ki gibi... Bilen biliyor ki elimde kitap şehri keşfeden tiplerden, en iyisi, en büyüğü nerede diye arayanlardan değilim. Bu yüzden yine güzel bir tesadüf, yine unutamayacağım lezzetlere dönüştü.....
Yine umarım bilenler biliyordur ki pek hamburgerci tiplerden değilim, hatta USA sınırları içerisinde McDonalds'a gittiğimin sayısı üç olmadı ama AmerikanTipi denilen hamburgerleri yemeye doyamıyorum, içimden canavarlar çıkıyor... (uzun süredir NY'ta ki yeme içme maceralarımdan bahsetmediğim için kısaca özetler geçme ihtiyacı duydum)
Hamburgerler Amerika'nın çeşitli şehir ve eyaletlerinin isimlerini taşırken bu "yörelere" has bazı tatlarıda yanlarında getiriyorlar... Adamların yöre anlayışı bundan ibaret anlayacağınız:)) Ama satış, pazarlama herzaman ki gibi işin en önemli ve en başarılı kısmı olduğu için görmezden geliyoruz bu tat, mutfak zenginliği kısmını.... Ve benim en sevdiğim bölüm.... Gittiğim hemen her yerde önünden ayrılamadığım sos bölümü NewYorkBurger'ın en sevdiğim kısmı oldu. Turşusundan, soğanına bütün garnitürlerin düşünüldüğü "cennet" masasında ki sos çeşitleri gözlerimi yuvalarından çıkardı ve hangi birini deneyeceğimi şaşırdım. Sonuç mu? Hepsinden azcık.... Bu yüzden hangisi favorim hiç bir fikrim yok bütün soslar favorim. :))) "Dallas" ve "NewYork Cheesburger" seçiminin ardından kalorilerimizi eksik bırakmasın diye istisna ilebütün yan etkileri de tepsimize doldurduktan sonra görevi tamamlamak üzere ilk ıssırık sinsice geldi ki ben bir şey anlamadım :)) Veee mutlu son:))
Ama ve fakat üzülerek belirtiyorum ki ShackShake (daha önceki yazı burada daha iştah açıcı bir yazı için okunmalı) herzaman favorim olmaya devam edecek....
Buraya en iyi hamburger ödülü verilmiş olsa da anlaşıldı ki soğan halkalarıymış meğer bütün maharet ama ben deneyemedim kalp ve mide sağlığımı düşünerek:) Benim için ise en büyük puan soslara gitti.... NewYorkBurger Co. ve hamburgerleri ise Ayşegül'ün midesinde 2. sırayı aldı....


Address:
"6th Ave. Btwn 21st & 22nd St" bu adres bizim gittiğimiz adres ancak bir şubeleri daha var ki orayı da siz denersiniz artık....

1 comment:

ZET Fashion said...

Daha yazıyı bitirmeden aklımdan Shake Shack geçtiiii :) Bak o kadar içime oturmuşki orayı unutmamışım, NYa gider gitmez o kuyruğa bende giricemmm :)
Buarada belki Şubatta ordayım, sende orada olurmusun acaba??

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails