Sunday, November 1, 2009

Village Halloween Parade NYC 2009 -1-

Ne yaparsaniz yapin hayatinizda bir kez cadilar bayramini NewYork`ta gecirin der bu isin ustadlari ki bizde onlari dinledik ve dunyada en cok kutlamanin yapildigi sehirde sehre cadilari davet ettik..Bugun icin yasayan insanlar, gunler oncesinden hazirlanan kostumler ve parti planlari arasinda bende bir anda havaya girdim ve goruldugu uzere eksiksiz bir kostum ve aksesuar alisverisinden sonra vurdum kendimi sokaklara.... Tabii ki pelerinim ve mukemmel bir de makyajim vardi bunun icin de Gissella`ya cok tessekkur ederim beni gercek bir vampir yapip, sokakta onume gelenin kanini emmem icin gaza getirdigi icin:)


Metroya biner binmez baslayan kostum senligi indigim durakta son noktaya ulasti ki istasyondan cikmamiz yarim saatten fazla surdu ama bekledigim en eglenceli siraydi herkes birbirine poz verip, laf atarken.... Bu arada bazen kendi ustumdekileri unutup insanlara gulup, sonra da kostumume bir seyler soyleyenleri once anlamayip sonra gulme krizine girmem de ilk defa yasadigim bir deneyimden kaynaklansa gerek ki alismam uzun surmedi:)
Veee parade yani sehri boydan boya gecen cadilar gecidi...Butun gun gunesli olan hava parade ile birlikte yagmura donustu ama kimsenin ne izlemesini, ne eglenmesini, ne de kostumlerini sergilemesini engelledi tek sorun fotograflarin bulanik cikmasi oldu o da idare ettik iste...
Benim kotu fotograflarimdan sonra arkadaslarimdan aldigim bir kac net ve buyuk fotografi da sizinle paylasmak istedim ve en guzeli de Thriller kisminda orda olup bu kareyi yakalayabilmemizdi.... ciplak goz bu kadar net gorunmuyordu bulundugumuz yerden ama makina kaldirma hareketleri sonucu bir iki kare yakalamisiz sanirim.... danscilardan cok muzik sesinin duyuldugu anda kalabaligin tepkisi daha cok gorulmeye degerdi...
Youtube'da cok fazla video bulamadim genelde fotograflarin oldugu videolar vardi ama yavas yavas insanlar kendilerine geliyorlar heralde yuklerler en guzel videolar simdilik hep beraber bununla yetinebilirz....

3 comments:

Unknown said...

süüpermişş ya orda olmak istedim:)

özge said...

ne zevkli ya

Fashionable Earth said...

GREAT PICS !! We also took a bunch of photos - see if you can stop yourself :) !!
http://fashionableearth.org/blog/2009/11/02/a-very-nyc-halloween/

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails