Tuesday, November 10, 2009

First Anniversary in NYC

Hayatım boyunca istesem de unutamayacağım günlerden biri olarak kalacak 10Kasım bundan böyle sanırım.... Atatürk'ün ölüm yıldönümü olarak kendimizi bildiğimiz andan itibaren hafızalarımıza kazınan bu günün benim için artık başka bir önemi daha var ki hafızamda ki yerini sevindiğim ama aynı zamanda da üzüleceğim çünkü çok özleyeceğim bir gün olarak alacak yıllar sonra sanırım.... Çünkü tam bir yıl önce bugün, bu kocaman ve hayatımda gördüğüm en güzel şehir olan NewYorkCity'ye geldim ve çakıldım kaldım... Hatta sanırım milyonlarca insan gibi aşık oldum... Ve hep düşünürüm ki İstanbul ne kadar güzel ve asil bir kadınsa eğer, NYC'de o kadar serseri ve yakışıklı bir erkektir ki henüz rastlanmamıştır onu görüpte, vurulmayan bir kadına....

1 comment:

Sıla Yılmaz said...

bence gitmeden de aşık olanlar var :)

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails