Friday, November 13, 2009

Aşk'lı Yağmur'lu Çikolata'lı CEYNUR

Umarım duymuşsunuzdur ki CEYNUR çıktı.... Kim mi "CEYNUR" valla bende henüz bilmiyorum klipteki bu sevimli, delirmiş, güzel sesli, güzel kadını ama ben Ceynur'u tanıyorum ki tanıdığım en tatlı, en içten insanlardandır kendisi ve de eşi Erkin Arslan ki söz yazarı, albüm prodüktörü, diğer delirmiş parçası ve en büyük destekçisi Ceynur'un... Yani aşklarından AŞK doğmuş, yağmurlarından YAĞMUR çıkmış.... Yani bir varmış bir yokmuş, onlar ermeden muradına, biz çıkamadan kerevetine, gökten düşen üç elma CEYNUR'un AŞK'ına YAĞMUR'una ÇİKOLATA'sına karışıvermiş.....
Karışmış, karışmışta ben buralarda ancak videonun facebooka yüklenmesini bekle bekle ancak öyle görebildim, dinleyebildim bu kafayı yemiş insanlar oralarda yine neler yapmışlar diye.... Onlar facebookta geri sayım yaparken ben inanamadım yani inandım ama Ceynur'un, ve albümün yapımcısı JingleHouse ekibinin sanırım bu kadar zıvanadan çıkabileceğini tahmin etmemiştim... Albüm detaylarına bir göz attım ki birden fazla kafayı yemiş müzisyen var ve hepsi Ceynur için birleşmiş ki -80dönemi çocuklarının sözlüğünde bu tarz eylemlere "voltran" adı verilir....Neyse diyeceğim odur ki bu insanlar şarkıcıdır, müzisyendir, kafayı yemiştir falan ama benim arkadaşımdır ve süper işler yapmaktadırlar.... Yıllardır reklam müzikleri başta olmak üzere yüzlerce jingle yapmışlar, bir sürü de müzisyene, şarkıcıya eşlik etmişlerdir ve son işleri de CEYNUR'dur.... Ben hakkını veremiyorum, sıkı sıkı takip edemiyorum ama umarım sizin oralarda gözünüze, yüzünüze, kalbinize belki de AŞK'ınıza çarpar da, dinler dinler seversiniz... Gökten düşen elmalar size çarparken de, bana bilgisayarın sesini açıp YAĞMUR'da dans etmek kalır...

Ceynur - Yağmur

Ceynur MySpace Video


P.S: İlgilenenler için CEYNUR adı altında Ceynur'un facebookta bir sayfası vardır ki ben "fanpage" demek istemem çünkü.... destektir, sevgidir, enerjidir ve de CEYNUR kimdirin tam karşılığıdır bu sayfa. Ayrıca buraya tıklarsanız CEYNUR'un albümünü son dönemin en iyi albümleri listesinde üst sıralara taşıyabileceğiniz bir de ankete gidebilirsiniz ki eminim sizlerin destekleriyle en kısa zamanda bu çatlak kadın liste falan tanımayacaktır....

P.S: CEYNUR 'dan da myspace'e ulaşın ve benim yaptığım gibi bütün gün fotoğraflarına bakarken, şarkılarını dinleyin yada videosunu izleyip bir daha fotoğraflarına bakın.... Ve bir de süper ceketlerine ve ayakkabılarına bakin ki demek ki memlekette modayı gören "şarkıcılar"da olabiliyormuş deyin.....

2 comments:

Sıla Yılmaz said...

ilk defa gördüm ama bayıldım değişik ve güzel!!

ZET Fashion said...

Aa bizim dergiye gelmişti CDsi. Geçen gün dinledim çok güzel şarkıları var, başarılar kendisine.

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails