Wednesday, October 14, 2009

LongIsland Trip - 2

HarleyDavidson ve Lobster

Bolgeye girer girmez etrafinizda bir suru HarleyDavidson motorlar ve derili abiler, ablalar beliriveriyor ki ben ne zaman belirdiler pek fark etmedim cunku evin onunde gozumu kapamistim en son bi actim yanimdan motorlu abiler geciyor ve o da ne gelmisiz :))

Muhtesem deri cantalar, cizmeler ve tabii ki vazgecilmez olan ceketler vardi... Ama bizim karnimiz cok ac oldugundan ve hatta aksamdan kalma oldugumuzdan fazla vakit kaybetmedik... bir de malum zamanimizin cogu ustte yorumsuz olarak gecistirilen kiyafetlerin uzerlerinde yazan birbirinden ilginc ve komik yazilar uzerine geyikler yapmakla gectigi icin derilerle pek fazla kaynasamadik....

Lobster'a lobsterdan, Shrimp'e shrimp demekten kendimi alamiyorum cunku bu tarz ve nice deniz urunleri Turkiye'de yeni populer olmaya ve insanlar tarafindan normal fiyatlarda ve normal yollarda yenilmeye baslanmis olmasina ragmen ben hayatimda ilk defa bu kadar cok deniz canlisiyla burada tanisma firsati buldum.... Bu yuzden yediklerimin bazilarinin ne oldugunu, bazilarinin ise Turkce'sini bilmeden hepsini hapir hupur yedim ve bir turlu kendi dilimdeki karsiliklari icin kafa yoramadim desem yeridir...


Yurtdisindan donen insanlar bazi kelimelerin Turkce'lerini hatirlayamadiklarinda, onlari asagilamak, dalga gecmek, laf sokmakla uyarmak arasi, biyik alti sacmalamak gibi luzumsuz hareketler segilemek bizim insanimizin adetidir nedense... Ve ben bunun icinde biraz hasetlik, biraz kiskanclik, biraz da kotuluk bulurum her zaman tipki kendi milletimiz disinda kimseyi begenmedigimiz gibi.....


Sonuc donunce oralara insanlara bekledikleri super bir firsat veriyorum kendi ellerimle, bol bol eglensinler diye ama karides, yengec, kalamar ve istakozu (yemin ederim hatirlamiyorum bazen) burdakinin 10kati fiyatlarda zaten yermiyim Turkiye'de ve bunlarin isimlerini hatirlamak istermiyim onu da bilmiyorum.....

2 comments:

Anonymous said...

Ah yarama parmak bastin!

Ben de blogumda o kadar kasiyorum ki ingilizce kelime kullanmamak icin bu yuzden derin bir seyler yazasim gelmiyor, kisa yazmaya calisiyorum. Halbuki yaz gec yani.

Cok guzel bir gezi olmus, en heyecanla takip ettigim blog burasi herhalde ^.^

aysegul in ny said...

yaz gec dimi aynen ama babam ki ve de lerime bile karismaya baslasi valla biz ozgur yazalim diyoruz is buyuyo kitap yazio gibi on kere oku oku bi daha:)) saol bu arada cok tesekkur ederim gercekten

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails