Wednesday, October 14, 2009

Iyiki Dogdummm

Gordunmu ...... Oldum....

10 comments:

Fashion Detox said...

Doğum günün kutlu olsun aysegull herşey gönlünce olsunn,hep pozitif ve mutlu kal:)
Sevdiklerinle nice nicee yaşlaraa..
sevgiler,xoxo..

www.thequeeenofdreaaams.blogspot.com

Anonymous said...

Super otesi mutlu, istedigin uzunlukta ve cok saglikli bir omrun olsun ^.^ Nice yillara!

eda bayraktar said...

nice nice senelere...iyi yıllar...eda...

éLLa Çiça said...

nice mutlu umutlu yillaara

dizi günlükleri / Bilir Kişi Raporu said...

Nice mutlu ve lobster'lı senelere :) Happy birthday in NY! :)

aysegul in ny said...

coooookkk tesekkur ederimm iyi dilekleriniz icin:)))

KokoSh said...

doumgününn kutlu olsunnn:)
geç de olsa görünce kutalamak istedimm:)

Anonymous said...

Doğum Günün Kutlu Olsun. Geçti ama olsun, hep takip ediyorum böyle bloglar çoğalır umarım.

Unknown said...

Biraz geç kalmışım ama yine de kutlamadan geçemedim, doğum günün kutlu olsun! x

ZET Fashion said...

aaaa çok çok afedersin! Uzun zamandır hiç kendime vakit ayırıp okuyamıyordum blogları şimdi gördüm. Doğumgünün kutlu olsuuuuun, iyiki doğmuşsun aynen devam postlara!

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails