Monday, October 26, 2009

Biri O Mikrofonu Aciklasin

Istanbul hakettigi moda gunlerine kavustu ve sonunda ilk ''Fashionable Istanbul'' sanirim sorunsuz bir sekilde devam etmekte. Biz de son haberleri moda bloggerlarindan sicagi sicagina takip ediyoruz ki etkinliklere bloggerlari davet etmeleri gercekten takdir edilmeden gecilmeyecek birsey ancaaakkk beni benden alan bir detay var ki iyi ki bu organizasyon sirasinda orda degilim dedirtti bana.

Hayatimiza son yillarda birilerinin manitasi olarak, pahali ayakkabi ve tasarim kiyafetleriyle giren uzun bacakli bir ablanin eline mikrofonu alip tasarimcilarla ve modellerle roportaj yapmasi beni benden aldi. Bu fotografi TrendtasticNY'ta ve diger moda bloglarinda gordugumde kafami nerelere vurayim diye dusundum ki farkettim aslinda suc kimsede degil, o mikrofonu onun eline verenlerde... Mankenini, oyuncusunu gordukte bolesine artik soleyecek kelime yok...

Simdi diyecegim odur ki birileri bana bu kadinin kim oldugunu, hangi sifatla orada bulundugunu aciklama zahmetine girebilir mi? Bir diger dilegimde sudur ki acaba bir gun tum moda bloggerlari birlesip bu kadini yerden yere vurup, cakma tasarim elbiseler giydigi icin ve insanlarin gozlerini heryerden firlayip bu kadar yordugu icin protesto ederler mi

P.S: Bu arada ogrendim ki bu abla su anda ayni kanalda moda programi yapiyormus ve de tasarim-moda okulundan mezunmus filan falan olsun hala dusuncelerim ve de sorularim gecerlidir...

5 comments:

Anonymous said...

Siz nasıl blog yazmak için kimseden izin istemediğiniz gibi o kadaında program yapmak istemiş ve yapmış.Arz talep meselesi.İzleyeni var ki yapılyor.

aysegul in ny said...

blog yazmak ve uzmanlık ısteyen bır tv programı yapmak arasındakı farkın bu kadar kucuk oldugunu dusunuyorsanız ne mutlu butun bloggerlara kı en kısa zamanda bende benı arz edecek talepkar bır zengın sevgılı bulacagım kı ızleyenlerım artsın:)

Unknown said...

Ben de ilk zamanlarda sadece ex sevgilisinin parası sebebiyle meşhur olduğunu düşünüyodum ama geçen bunca süre zarfında biraz kendini kanıtladığını düşünüyorum, en azından modayı konuşulur kılıyor her ne kadar sadece garip kıyafetleri konuşulsa da... Daha beteri de var Deniz Berdan!!

ZET Fashion said...

Dediklerinde sonuna kadar haklısın. Fakat birde şöyle düşün, modaya oldukça merakı olup modayı takip eden biri, ünlü birinin sevgilisi diye takibe alınıyor ve kendi isteği dışında ikoncan oluyor. Dediğin gibi hiçbir sıfatı yok, sen kimsin nesin deseler diyecek birşeyi yok ama sonuçta Türkiye de o kadar kötü giyinen insan varki çok zengin olmasına rağmen! Ben gördüğümde senin düşündüklerini düşündüm ama biryandan da başka kim olabilirdi acaba diye düşünüp aklıma biri gelmedi. Bu elbisesini çok beğendim, ayakkabıları da çok güzeldi bence. Yakıştırdım açıkcası. Sonuçta Türkiyeyi temsil edecekse, tarz olarak, ben o kadar da şikayetçi değilim. Aklıma başka bir isim gelmiyor çünkü.

aysegul in ny said...

valla ikinizde haklisiniz kizlar konusulmasi,konusturmasi, moda becerisi falan ama benim hassasiyetim sanirim biraz meslekten oturu bu da zaten turk medyasinda hep rasladigimiz bisey aslnda ama gorunce tutamiyorum iste kendimi bole sifatsiz insanlarin ellerinde mikrofonlar roportajlar falan ama ne turkiye guzellerinden ne haber spikerleri cikmadi ki bizim memlekette degil mi:)

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails