Thursday, October 22, 2009

Isaac Mizrahi in NY

Bu ara herkesin postlarinda bir yavaslama var nedense, ya herkes hasta yada is, guc, okul ama bence mevsim degisimi herkesin basi kendinden agir, bikkinlik, sikkinlik hali almis basini gidiyor... Ben de ise hepsi birlikte el ele vermis giderken birde ustune bilgisayarimin sarj aleti bozuldu ve bilgisayarimi acamiyorum ve tabii ki butun fotograflarimda icinde rehin kaldi.... yine kaldim ''mini'' bilgisayarcigima:(
Ve uzun zamandir beklettigim, zamaninda arsive attigim bir postum var elimde o da Isaac Mizrahi'nin gecen ay Madison Ave. de actigi ilk magazasi....
Bay Mizrahi'ye pek bayildigim soylenemez acikcasi, hatta kendisini bir kac yil once televizyonda yaptigi bir programdan tanimaya basladim bile diyebiliriz... Siradan kadinlara ufak, moda ve giyinme ipuclari verirken bile tarzini begenmiyordum ki 25yildir bu sektorde olmasinin hakkini da yemek istemiyorum.... ayrica kendisi gecen sezon BravoTv'de Project Runaway cakmasi The Fashion Show adli bir de program yapti...
Kucuk, sade ve sevimli bir magaza acti Mizrahi ve kendi tasarimlarini satisa sundu. Bunda krizin etkisi var mi yoksa halka daha mi yakin olmak istedi! bilinmez ama dukkani ben begendim fiyatlariyla pek ilgilenmedim acikcasi ki tahmin edebileceginiz gibi bazi urunleri almaya kalksam ucak biletimle degis tokus yapabilecegimi hissettim onun icin fazla kurcalamadim:) P.S: Isaac Mizrahi NY store adress: 23E 67th St. UpperEast Side

No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails