Thursday, October 29, 2009

Halloween Costumes yeeeeyyy!!!!!!

Yarin Hallowen..... oleeyyy yuppiiii ne desem bilemedim.... bir senedir bugunu bekliyordum desem yeridir ki New York`un en cilgin parade(yuruyus)inin bugune denk gelmesi de bir tesaduf degil sanirim..... Ben de Hallowen oncesi bulabildigim butun kostumculeri gezmeye calistim ama tabii ki burada yerini alan NewYork Costumes sadece Hallowen kostumleriyle degil tum yil kiralanabilir, her turlu organizasyon kostumleriyle sehrin en buyuk ve en eglenceli kostumcusu oldugunu bir kez daha kanitlamis oldu....

Kostumleri giyip fotograf cektirmek yasak oldugu icin cok fazla saklabanlik yapamadik ki haklilar iceri giren herkes once kostumlere sonra fotograf makinalarina saldiriyor onun icin fazla simarikliga izin yok bende bir iki maske ile yarin aksam giyecegim cadi kostumumle bir iki poz vermekle yetindim, agzimin payini aldim ve yoluma devam ettim....



Address: 104 4th Ave 14th st New York, NY 10003

1 comment:

Anonymous said...

bir christmas bir de halloween en sevdiğim bayramlardan keşke burdada kutlansa bazı barlarda kutlaniyor ama böyle herkesin katılacağı sokak organizasyonu olsa ne güzel olur :)

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails