Sunday, June 7, 2009

Suşi(gay)mania....

Bu aralar yazamadım, sebebi de şudur ki pek fazla yeni bir şey yapmadığımdandır çalışmaktan başka... e biraz da alışveriş yaptım ki onları da itinayla sergileyeceğim ki önümüzde ki günlere saklıyorum... Öncelikle geçen hafta gittiğim daha doğrusu Gökalp sayesinde keşfettiğimiz "suşi" harikası bir yer var ki sonrasında gidilen gay barı da resmetmek isterdim ki fazla fotoğraf çekemedim sadece zenci bir dansçıyla fotoğrafım var... zaten onu da kamuya mal edersem babam döndüğümde gümrükten beni geri gönderebilir:))

Restorantın kapısından girdiğiniz anda sizi karşılayan japanese kız ayakkabılarınızı çıkarıp,duvardaki ayakkabılığa yerleştirmenizi söylüyor ki bu içerde inanılmaz bir konfor sağlıyor,ahşap üzeri çıplak ayak gezerken.... ancak tabii biz ki durmadık aceleyle bir iki camiiye mi geldik? geyiklerini patlattık kızın gözünün içine baka baka... Arkasından masanıza daha doğrusu yer sofrası görünümlü ama masanın altının açık olduğu yani ayaklarınızı rahatça sallandırabileceğiniz güzel köşenize doğru yol alabilirsiniz...


Açgözlülükte sınır tanımayan suşi gençliğine dönüştük diyeceğim ama burada çorba içer gibi yolda sokakta suşiler,roll'lar gırla gittiği için bizim için sıradan bir akşam yemeğine dönüşen suşi dolu tabaklarımızın tadını çıkardık.... Ve tabii ki sıcak sıcak "sake"lerimizin arkasından buz gibi biralarımızla güzelleşirken...
Tabağın altında duran ızgarada normalde çiğ et olarak verdiğiniz siparişleri kendin pişir kendin ye yöntemiyle pişirip yiyebiliyorsunuz... bir daha ki sefere onu da mutlaka denememiz önerildi....

Aynen böyledir ki başka masalardan bir tane fotoğraf izni alabildim masa üstü ızgara, barbekü, mangal ne derseniz işte... paylaşayım diye...


Ve doymadık bir de bunu yedik....Pilav,kimchi (asya mutfağına özel bir meze diyebiliriz ki aslı bizim lahana turşusundan biraz acıdadır diye de tarif edilebilir), beef, yumurta ki görüldüğü üzere sucuğun üstünde durandan hallice bir şehveti var ki binimum daha japon ossuruğu sebze mebze ama güzelmiydi... valla güzeldi artık damak tadımı kaybetmediysem yeni bir damağım olduğuna kendimi inandırsam iyi olacak...

Bu suşilere ve bu konfora 3 kişi, bahşişler dahil 35 dolar verdik ki NYC şartları için gayet uygun bir fiyattı ayrıca bir kez daha gördük ki NY'da tıka basa yenebilecek en ucuz ve en güzel şey yine Sushi ve Asya mutfağı:)

Address: YAKINIKU WEST -japanese rural steak house-

218 East 9th St. Btw. 2nd & 3th Ave., NY

3 comments:

ZET Fashion said...

Herşey iyi güzel de postun sonunda
euwwwww oldum
hala da eeuuwww diyorum, hiç sevmem ben öyle yemek üstünde yumurta! Pizzanında ortasına koyarlar ya... eeuwwwwww

aysegul in ny said...

ya ama bu pizza gibi degil ki icinde bir suru sebze falan da var pilavla da karistiriosun bayaguzel oluyor aslinda hemde saglikli yada benim damagimin tadi kalmadi:(( ama pizzayla bana da euuwwww hehehe

Unknown said...

Yummyyyyy:)

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails