Tuesday, June 23, 2009

NYC Musicians...

Memory of Micheal Jackson...


Aslında bu postu çok farklı tamamlamayı düşünüyordum ama bir anda gelen haberle kararımı değiştirdim ve efsane Micheal Jackson'un anısına NYC'nin simgesi sokak müzisyenlerini paylaşmak istedim ki önümüzde ki hafta içerisinde eminim bir çok etkinlikler olacaktır ki takipteyim... ve de gariptir gerçekten üzgünüm...
......

Ölüm haberi yerel saat ile 14.00de Tv'lerde şok haber olarak yayınlanmaya başladıktan sonra bütün kanallar neredeyse kilitlendi, yolda sokakta herkes bunu konuştu bütün gün ve hemen her bardan, arabadan Micheal Jackson şarkıları çalınmaya başladı... Amerika'da bulunduğum süre içerisinde Obama'nın seçiminden sonra yaşadığım en büyük ve en önemli ikinci olay oldu ve ben her anını yaşamaya kararlıyım...





Sağdaki şortlu amca ekibin başı ve ekibi adeta bir orkestra şefi gibi yönetiyor tabii arada o da alıyor sazı eline... ki bazı rivayetlere göre mektepli olan bu müzisyenlerimiz bu işi sadece hobi olarak yapıyorlar...



Naked Man... Times Square'in simgesi olmuş bu adam müzisyenlikten başka herşeyi yapıyor ve genelde fotoğraf çektirerek para kazanıyor....

Baba oğul... Metro durakta durdu ve ben onları farkettim oturduğum yerden son anda çekebildim ama yakalayabildim sanırım... yaptıkları müzik çok iç acıcı olmasa da yine de durum hoşuma gitmişti...

Union Square Metro İstasyonunda ki "Bob Marley" sürekli Marley'in şarkılarını söylüyor ve sesi de gerçekten saçları kadar benziyor...


Tabii ki Moving Brothers... Daha önce onlar hakkında bir post yazmıştım ki tekrarlamaya gerek yok ben dahil ne de çok sevenlerinin olduğunu...




No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails