Thursday, June 11, 2009

Brothers Moving on Union Square

I Love U Guys...







Bundan yaklaşık 4 ay önce film academisi dönüşü -yani yaklaşık akşam 9 civarına denk gelirdi ki inanılmaz yorgun olurdum- metro da ilk defa karşıma çıktılar... Etraflarında ki kalabalığımı izleyeyim, adamları mı izleyeyim bilemedim ama nerdeyse yarım saat yerimden kımıldamadan onları izledim ki fotoğraf çekmek aklıma bile gelmedi bide üstüne yanımdakilerle dans ettim... İki gece önce yine bir Union Square dönüşü ama bu sefer alışveriş dönüşüne tekabül eden bir geç saatte daha ve açık havada meydanda karşıma çıktılar...
İnanılmaz bir enerjileri var ki bu da onları izleyenlere ve daha sonra da sattıkları demolara ve topladıkları paralara yansıyor ama valla bu heran sesi kısılcak gibi tepine tepine şarkı söyleyen, "gerçek" kardeşleri bir de gidip Brooklyn'de çıktıkları barda izlemek istiyorum... Kendileri Danimarkalı olup, gezginlik yapmaktadırlar aynı zamanda...
Hava yağmurlu ve benim makinamın şarjı bitmek üzere olduğu için çok iyi fotoğraflar çekemedim ki zaten videoları izlemeniz şiddetle tavsiye edilir...


P.S: umuyorum ki bu postum da onlara ulaşacaktır... ve umarım dönmeden bir kez daha grupla birlikte ayaklarımı yere vurma zevkine erişebilirim...

Yerel bir dergide onlar hakkında çıkmış başka bir makale:
http://beyondrace.com/articles/100-band-of-the-week/847-brothers-moving-on-up

Myspaceden bir video: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=46633150

Bu da onların "myspace" sayfaları, daha fazla şarkı, video ve fotoğraf için bir göz atın derim:
http://www.myspace.com/brothersmoving

Facebook ve Twitter'dan da kendi sayfalarına ulaşabilirsiniz...

P.S: I'm sorry for the translation with google translate but 'at least' u can use it for figure it out whats going on with me, my blog' post and with my great moments with u:)) thanks a lot guys and I'll see u again...

Şarkının devamı...


2 comments:

Anonymous said...

bloğun da ki tüm postları okudum resimler iştahımı kabarttı şimdi gidip hamburger alıorum :D

aysegul in ny said...

ahhaah afiyet olsun da bu postun altına bu yorumu yazman da beni şaşırttı :))

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails