Wednesday, April 8, 2009

Sonunda Manikür



Sonunda manikür yaptırmayı başardım hemde evin 3 blok aşağısında bir yere... 7 Dolara pekte fena değildi hemde... çok pahalı olacağını düşünüyordum yada güvenmiyordum ki haklıymışım ama yine de idare ettik işte... Son hamlede kullanılan UV ışınlı oje kurutması makinası çok cilloptu ve ojeyi de uzun ömürlü kıldı onun için sesimi çıkarmadım... Su kullanmıyorlar,aletleri sıcak fırına koymuyorlar ki zaten sürekli müşterilerin kendin kutusu ve içinde kendi aletleri var...ama en çok Rakı Beyazı diyememek koydu yemin ederim...natural white falan dıom ama canım cıktı 15 yaşındaki hintli kıza rakı beyazını anlatana kadar...işte o an "homesick" oldum bi burnum sızlamadı değil ki manikürcü kızla dedikodu yapamamakta ayrı bir karın ağrısıydı...

haa bide burda ojeler çok pahalı onun için insanlar manikür yaptırmayı tercih ediyorlar ki genelde kadınlar özellikle zenciler inanılmaz uzun ve renkli hatta desenli boyanmış takma tırnakları tercih ediyorlar ama gerçekten daha ucuza geliyor sanırım... 30 dolara kadar çıkan oje fiyatlarını gördükçe iyi ki yanımda bir çanta oje getirmişim diyorum.. ah pastelim, flormarım var mı onlar gibi yadigar dost beee...

No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails