Friday, March 6, 2009

Ghost Buster






Ghost Buster serilerini izlemeyen yoktur herhalde...
3 sinema filmi ve muhteşem bir çizgifilm serisi...
Uydum üç İspanyol'un bir Koreli'nin aklına GhostBuster'ın çekildiği itfaiye binasına gitcez diye tutturunca takıldım ben de peşlerine gittim. Gide gide boş bi binayla karşılaştık... İçerde itfaiye aracı vardı da allahtan inandım oranın ne binası olduğuna ama kitaptan öle okumayla gidilirse öle olur işte diceem geldi ama çektik iste fotoları neyim yine de... Buraya gelen bütün öğrencilerin yaptıkları tek şey kitaptan gidilecek yerleri belirleyip kitap aklıyla gidip,görüp hayal kırıklığına uğramak...onlar sayesinde süper yerlere de gittim kabul ediyorum ama yine de kitap işiyle olcak iş değil bu anladık son bir kere daha... ama sırada Sex and The City'nin çekildiği mekanlar var özellikle de Carry'nin evini görmek istiyorum ama biliyorum ki boş bir binayla karşılacağım yine... Ama o merdivenlerde Carry'nin ruhuna bir sigara yakmadan NY'dan ayrılırsam aha da şuraya yazıyorum gözüm arkada kalır...



No comments:

Hatırlıyormusunuz??

Related Posts with Thumbnails